Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Especial L'Hora L amb motiu del 50è aniversari de les inundacions del Vallès

Demà, 26 de setembre, <b>Frederic Vincent</b> dirigirà un programa especial de <b>L'Hora L</b> on recordarem els 50 anys de les <b>inundacions del Vallès</b>, la riuada del <b>1962</b> que va costar <b>700 vides</b> i va arrasar el teixit industrial de la comarcaDemà, 26 de setembre, Frederic Vincent dirigirà un programa especial de L'Hora L on recordarem els 50 anys de les inundacions del Vallès, la riuada del 1962 que va costar 700 vides i va arrasar el teixit industrial de la comarca

(RADIO BARCELONA)

El programa es podrà escoltar a través de totes les emissores de la Cadena SER a Catalunya

Parlarem amb supervivents,amb historiadors que ens explicaran com el franquisme va intentar maquillar la tragèdia i recordarem també la campanya de Ràdio Barcelona-Cadena SER i el locutor Joaquin Soler Serrano que va aconseguir recaptar 30 milions de pessetes.

Entre els assistents tindrem a Joan Jaume Valls, periodista i autor del llibre "La riuada de 1962"; Eduard Masjoan, historiador; Ferran Sales, coautor de "La riuada de Franco"; Teresa Giménez i Lluís Bogonyà, supervivents (tenien 13 i 18 anys en aquell moment) i Ramon Pellin, secretari de Joaquin Soler Serrano.

I també ens acompanyaran Jordi Carbó, meteoròleg de la Cadena SER, per parlar de les característiques meteorològiques del temporal que van ser úniques i els col•laboradors habituals del programa com Toni Bolaño, Francesc Arroyo i Bernat Dedéu.

El programa es realitzarà en directe a l'Auditori del Casal Pere Quart de Sabadell a partir de les 12:20 h. L'entrada és lliure.

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir