Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CONTRABAN

Ausàs demana empara al TC

L'Audiència de Lleida ha de decidir si accedeix a donar-li o no més temps pel seu ingrès a presó davant d'aquest recurs

Ausàs presenta un recurs d'empara al Tribunal Constitucional per evitar entrar a la presó / Cortés, Laura/Arxiu (ACN)

Ausàs presenta un recurs d'empara al Tribunal Constitucional per evitar entrar a la presó

La Seu d'Urgell

L'ex-conseller Jordi Ausàs ha presentat un recurs d'empara al Tribunal Constitucional per evitar entrar a la presó en compliment dels 4 anys que se li va imposar per contraban de tabac.

És l'últim recurs que li quedava, després el Suprem ratifiqués el seu ingrés a presó. El termini voluntari per ingressar acaba aquest proper dilluns 29. Per aquest motiu, l'advocat d'Ausàs ha demanat a l'Audiència de Lleida que aturi l'ordre d'ingrés a presó fins que ara Constitucional es pronunciï sobre la el recurs d'empara.

La fiscalia ja s'ha oposat a aquesta petició i ara és l'Audiència qui ha de decidir què fa, si accedeix o no a donar-li més temps fins que el constitucional respongui, una resposta que podria trigar mesos i fins i tot anys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir