Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
AIGUA d'ARINSAL

Més de 500 afectats reclamaran a Eden Springs per les gastroenteritis

La reclamació serà de 150 euros per dia de malaltia i que la xifra podria ascendir a uns 300.000 euros

Marc Ferragut Massanet (ACN)

Andorra la Vella

Més de 500 afectats presentaran una reclamació contra Eden Springs per la intoxicació amb aigua d'Arinsal.

El Col·lectiu Ronda, que defensa a les persones afectades pel brot de gastroenteritis a Catalunya, va marcar el passat diumenge com a data màxima per recollir el gran gruix de les demandes que han arribat a 564.

El responsable de comunicació, Àlex Lasmarias, ha explicat que en els propers dies validaran les dades de tots els demandants i espera que el proper dilluns ja es puguin posar en contacte amb l'empresa distribuïdora de l'aigua per poder pactar les indemnitzacions.

Malgrat que encara no es té la quantitat que es demanarà, sí que es té clar que la reclamació serà de 150 euros per dia de malaltia i que la xifra podria ascendir a uns 300.000 euros.

En el cas que no s'aconsegueixi arribar a cap acord amb Eden Springs s'optarà per la via judicial.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir