Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

5 monitores alemanyes detingudes per provocar el pànic a Platja d'Aro

Formaven part d'un grup que rodava una "flashmob" i la gent del carrer va creure que es tractava d'un atemptat terrorista

Ràdio Girona

Castell-Platja d'Aro

Els Mossos d'Esquadra han detingut (i aquest matí passen a disposició judicial) cinc monitores alemanyes que ahir a la nit amb un grup de joves van sembrar el pànic al passeig marítim de Platja d'Aro. Estaven rodant una "flashmob" -una mobilització espontània- però la gent es va pensar que es tractava d'un atemptat gihadista.

Tot plegat va passar a l'hora de sopar al passeig de Platja d'Aro quan, segons testimonis de la zona, un jove vestit de blanc amb ulleres de sol que anava acompanyat per una quarentena de persones més, amb pals de 'selfie' que la gent va confondre amb armes, es van aixecar del restaurant on estaven i van començar a caminar i cridar pel passeig de Platja d'aro.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

00:00:0000:00

Això va provocar que molta gent s'espantés, pensant-se que es tractava d'un atac terrorista i va provocar corredisses. Un testimoni explica el moment de pànic que es va viure assegurant que "la gent va córrer i van deixar els bolsos, els cotxets" i l'allau de gent sortia espantada a refugiar-se.

Algunes persones van acabar ferides per les corredisses i algunes persones van ser ateses per atacs de pànic. L'Ajuntament ja ha dit que es presentarà com a acusació si s'obre una causa judicial contra les cinc joves que van acabar detingudes per la policia.

Directo

  • Cadena SER

    Cadena SER

    Si amanece nos vamos Roberto Sánchez

Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir