Operació de la Guàrdia Civil contra els CDR. Una detinguda per sedició, rebel·lió i terrorisme
L'operatiu està relacionat amb les accions de Setmana Santa i l'ha ordenat l'Audiència Nacional

Neumàtics cremant mentre els membres dels CDR abandonen el tall que havien dut a terme a l'A-2, a Alcarràs, la passada Setmana Santa / ACN

Madrid
La Guàrdia Civil ha detingut a Catalunya per ordre del jutjat número 6 de l'Audiència Nacional a una presumpta líder dels autoanomenats Comitès de Defensa de la República (CDR) com a responsables de la coordinació dels talls de carreteres i sabotatges en els peatges portats a terme per aquests activistes per Setmana Santa a la comunitat autònoma. Fonts de la investigació han assenyalat a la SER que està acusada dels delictes de sedició, rebel·lió i terrorisme.
"Demà hi ha previstos dos talls a Ponent, un altre a la Jonquera, Pirineus i Terres de l'Ebre. La consigna és entre avui i demà escalfar l'ambient perquè hi hagi molt moviment al carrer i després poder justificar la vaga general".
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Los CDR están hablando con intersindical, CGT y CNT. Y los muy cabrones piden que la gente se afilie
"La vaga general o indefinida no comença encara. Perquè pugui fer-se una vaga ha de ser de motius socials o laborals. I un sindicat ha de generar-la ell, demanar el permís. Requereix una setmana. I els CDR estan parlant amb intersindical, CGT i CNT. i els molt cabrons demanen que la gent s'afiliï als sindicats, que hauríem de fer-ho des dels CDR ".
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
El martes es más en plan sabotaje
"Els talls d'autopista es faran amb material. Posaran oli a l'autopista, a sobre boles de palla i hi calaran foc. Això només quan arribi la policia perquè la gent es pugui anar".
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
"Los cortes de autopista se harán con material. pondrán aceite en la autopista, encima bolas de paja y le prenderán fuego. Esto solo cuando llegue la policía para que la gente se pueda ir"
"A Barcelona es quedessin diferents CDRs, accions més heavys i altres més festives tipus ANC amb els nens ... la intenció és que hi hagi distracció policial. Que els Mossos i la Policia Nacional estiguin repartits per tot Catalunya i no puguin".
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
"La mitad no quieren meterse en el aeropuerto porque es muy jodido. La Guardia Civil te puede disparar allí. Estamos pensando en Mercabarna y en el puerto. Si pudiéramos parar el puerto sería brutal. Dejamos sin suministro (avituallamiento) a las Baleares
"La meitat no volen ficar-se a l'aeroport perquè és molt fotut. La Guàrdia Civil et pot disparar allà. Estem pensant a Mercabarna i al port. Si poguéssim parar el port seria brutal. Deixem sense subministrament (avituallament) a les Balears, els xinesos s’emprenyarien ... i tot el que és entrada de mercaderies de la península i Europa ".
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
a consigna es entre hoy y mañana calentar el ambiente
"Dimarts, (que jo no o acabo de veure clar i no sé si ho tenen ben organitzat) és més en pla sabotatge. Volen sabotejar les connexions ferroviàries, mercaderies, en pla sense violència i sense que ens agafin i tot això".
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
"La intención es que haya distracción policial. Que los Mossos y la Policía Nacional estén repartidos por toda Cataluña y no puedan"

Ana Terradillos
Licenciada en Periodismo por la Universidad de Navarra (1991-1996) y en Ciencias Políticas por la UNED...




