A vivir que son dos días AsturiasA vivir que son dos días Asturias
Ocio

39ª Selmana de les LLetres Asturianes

Nueve conceyos astrurianos, con gran protagonismu de Xixón, xúnense a esta celebración dedicada a la lliteratura infantil y xuvenil

Repasamos el programa de la Selmana de les Lletres Asturianes

Repasamos el programa de la Selmana de les Lletres Asturianes

12:12

Compartir

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/078RD010000000152657/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Gijón

Esti vienres arrincaba en Xixón la 39ª edición de la Selmana de les Lletres Asturianes dedicada anguaño a la lliteratura infantil y xuvenil coles mires de fomentar el vezu de la llectura n'asturianu y gallego-asturianu ente los más mozos.

Les actividaes programaes por toa Asturies a partir del llunes 30 d'Abril y hasta el 8 de mayu. Van desenvolvese n'hasta nueve conceyos ya inclúin más d'una ventena d'actividaes ente talleres, esposiciones, homenaxes, presentaciones de llibros, llectures públiques, certames lliterarios, alcuentros escolares, entregues de premios, visites empuestes, conciertos y representaciones teatrales, ente otres. Tamién la Feria del LLibru Asturianu.

"La Selmana ye una celebración de la lliteratura escrita n´asturianu"

Repasamos cola responsable de la Oficina de Normalización Llingüística del Conceyu de Xixón les actividaes que se celebren yá dende'l vienres y que se chisquen a lo llargo de tola próxima selmana en Xixón. Maria Xosé Rodríguez apunta na entrevista qu'a los más pequenos cáptase-yos pola edición de los llibros, por cierto bien cuidada, "cuando nos referimos a lliteratura infantil n'asturianu y que los adolescentes engabiítense pola hestoria", "tenemos grandes escritores de lliteratura xuvenil" sorraya.

Actos selmana les lletres en Xixón:

Muestra de la lliteratura infantil n’asturianu en comercios de Xixón, en colaboración cola asociación de comerciantes de Xixón.

Ellaboración d’una guía de llectura coles obres n’asturianu esistentes na Rede de Biblioteques del Conceyu.

Inauguración de la esposición de la obra infantil “Bla Bla Bla, falar ensin parar” de Carlos González Espina y dibuxos de Marina Lobo.

Sesiones de cuentacuentos, a cargu d’Olga Cuervo los díes 2 y 9 de mayu.

Dexamos el reportaxe completu.

Begoña Natal

Begoña Natal

Conductora del programa regional A vivir que son dos días Asturias, participa habitualmente en Hoy por...

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00