Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Mort a trets a Barcelona

Ha passat al carrer Llacuna aquesta matinada. Des d’una moto han tirotejat un cotxe i han mort un dels ocupants i ferit al braç un altre

Una panoràmica del carrer Llacuna de Barcelona / Google Maps

Una panoràmica del carrer Llacuna de Barcelona

Barcelona

Els Mossos busquen els sicaris que aquesta matinada han matat a trets un home i n'han ferit un altre al barri del Poble Nou de Barcelona. Les víctimes anaven dins un cotxe amb matrícula alemanya i els assassins han disparat des d'una moto que no ha estat identificada

Les víctimes són de nacionalitat holandesa i fills de pares magrebins, segons ha pogut saber SER Catalunya. Els mossos han rebut l'avís a dos quarts de tres de la matinada. El tiroteig s'ha produït al carrer Llacuna, en la confluència amb el carrer Ramon Turró, just davant d'un pas de vianants.

Segons fonts policials, els ocupants d'una moto han disparat les dues persones que viatjaven a l'interior del vehicle. Un d'ells ha mort al mateix lloc dels fets i l'altre, ferit al braç, ha estat traslladat a l'hospital del Mar. La investigació continua oberta per aclarir els motius del tiroteig. De moment, encara no s'han pogut identificar els dos ocupants de la motocicleta.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir