"No nos sorprende el papel del Mallorca, son un equipo compacto y bien trabajado", Cristian Herrera

O equipo afronta o partido do sábado con positividade e dispostos a pelexar por sumar tres puntos

Cristian Herrera en sala de prensa /

Positividade e ganas de seguir sumando. Así está o vestiario alvibermello antes do comezo da séptima xornada desta Liga 1,2,3. A victoria na Romareda supuxo o chute de enerxía que os pupilos de López precisaban. "Es una victoria muy trabajada. Estoy muy orgulloso del equipo y estamos felices", di o dianteiro, Cristian Herrera. O canario é un dos xogadores comodín do plantel. Ten xogado de dianteiro, de segundo dianteiro, tanto por fora coma por dentro, pero di que en todas as posición se topa cómodo. "Son todas posiciones de ataque en las que pisas el área. Trato de adaptarme a todas las posiciones para ofrecer lo máximo al equipo y tener más posibilidades. Siempre pensando en el gol, que es lo que queremos los delanteros", argumenta.

Herrera tampouco quixo deixar de valorar o traballo e o esforzo dos seus compañeiros de posición coma Jona ou Escriche, que polo de agora non tiveron a oportunidade de marcar. "Hacen las cosas muy bien, lo están dando todo y eso se agradece. Al final son jugadores que están fijando más a los centrales y te liberan muchísimo"

No partido fronte ó Zaragoza puidemos ver a un Lugo moito máis claro nas súas xogadas, con máis atino e con máis solidez defensiva. Por primeira vez nesta campaña a portería do Lugo quedou a cero, aínda que no que pensan os de López é en gañar. "Ya no solo en casa, nuestra filosofía es salir a ganar esos tres puntos. No nos sorprende el papel que jugará el Mallorca, son un equipo compacto y bien trabajado".

Cargando
Cadena SER

¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?