Alexander Steen Olsen es proclama campió de la Copa d'Europa d'eslàlom a Soldeu
El noruec s'ha imposat en la final que s'ha disputat aquest matí a la pista Avet de Soldeu

Alexander Steen Olsen es proclama campió de la Copa d'Europa d'eslàlom a Soldeu / ERIC ROSSELL

andorra
Ha guanyat amb un temps d'1 minut 45 segons i 11 centèsimes. Aquesta victòria, tot i no partir com a favorit li ha servit per aixecar el títol de campió. Segon ha finalitzat el català Quim Salarich i trercer, l'austríac Joshua Sturm.
Pel que fa als andorrans, el millor ha estat Àlex Rius, que ha acabat 32è i Xavi Cornella, 36è. Axel Esteve i Bartumeu Gabriel no han finalitzat la segona mànega.
Demà serà el dia en què Soldeu-El Tarter coronarà Joan Verdú com a campió de la Copa d'Europa de Gegant. Tindrà l'oportunitat de guanyar la final a la pista Avet on també hi prendran part Bartumeu Gabril i Xavi Cornella. A l'Àliga es disputarà el descens femení amb Cande Moreno, Jordina Caminal i Jéssica Núñez.




