Iván Gil confia en què l'equip faci bons els tres punts aconseguits a Cartagena
:quality(70)/cloudfront-eu-central-1.images.arcpublishing.com/prisaradio/O4MIKSMB7FCX3DISG6WCDUKYEE.jpeg)
Iván Gil celebra el seu gol davant el Cartagena. / FC Andorra
Andorra la Vella
El migcampista va ser un dels grans protagonistes de l'última jornada de lliga, que va acabar amb victòria per 0-3 del FC Andorra al Cartagonova, i que va donar una nova alegria lluny del Principat, una cosa que no passava des del passat mes de novembre.
No va ser, diu, un partit fàcil el que els va enfrontar al Cartagena, i ara el vestidor s'ha de refermar amb un nou gran resultat aquest dissabte, contra l'Eivissa, a l'Estadi Nacional, a partir de les 14.00 hores. Gil ha afirmat que després de tant de temps, una victòria fora de casa senta molt bé al vestidor i dona un plus de cara a la pròxima jornada.
El 22 tricolor va obrir la llauna en la segona meitat al Cartagonova gràcies a un gran gol. De fet, ja havia gaudit d'una jugada similar en els primers 45 minuts que no li va acabar de sortir bé, i ha explicat que tenia clar, després d'errar un primer cop, el que havia de fer si tornava a gaudir d'una oportunitat.
L'Eivissa aterrarà al Principat com a penúltim classificat de la lliga SmartBank amb 24 punts, a 7 de la salvació, un aspecte, segons Gil, que pot posar molt complicat un partit que, en un primer moment, podria semblar bastant assequible.
El FC Andorra no vol relaxar-se, i és que matemàticament encara no s'ha materialitzat la salvació. Romandre un any més a la Segona Divisió, i fer-ho com abans millor, és l'objectiu prioritari del conjunt del Principat.