Economía y negocios

L'empresa denunciada en el cas dels treballadors peruans ja havia estat sancionada anteriorment

El sistema de sancions preveu una multa més important per reincidència, ja que fa un parell d'anys ja va ser sancionada per pràctiques irregulars

La ministra de Treball i el secretari d'Estat, Concita Marsol i Jordi Puy / JAViladot

La ministra de Treball i el secretari d'Estat, Concita Marsol i Jordi Puy

Andorra la Vella

Així ho ha corroborat la ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge, Conxita Marsol, qui ha explicat que Treball ja ha obert l'expedient corresponent i amb tota seguretat l'empresa implicada serà novament castigada. El sistema de sancions preveu una multa més important per reincidència, ja que fa un parell d'anys ja va ser sancionada per pràctiques irregulars. Segons Marsol, l'executiu ja està al corrent de la situació

La ministra ha manifestat que els treballadors podran continuar al país si algú els contracta, especialment si es tracta d'una empresa del mateix sector en què treballaven decidís contractar-los com a temporers. De totes maneres, ha indicat que si els afectats necessiten ajuda, des d'Afers Socials se'ls pot assistir.

Marsol ha lamentat que succeeixin aquests tipus de situacions perquè donen una mala imatge d'Andorra i en cap cas és una pràctica generalitzada perquè només són dos o tres empresaris que no fan les coses correctament. Finalment, ha recordat que la Llei Òmnibus evitarà aquest tipus de contractacions.

Carles Rosell

Carles Rosell

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra. Conductor de l’Aquí Esports, col·laborador de Carrusel i...

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00