Margarida Marticella, nova degana del Col·legi d'advocats
La seva llista de caràcter continuista supera amb el 60% dels vots la del penalista Josep Antoni Silvestre

La nova degana del Col·legi d'advocats, Margarida Marticella / RTVA

Andorra la Vella
La candidatura continuïsta liderada per Margarida Marticella s'imposa a les eleccions al col·legi d'advocats.
Marticella va obtenir el 60% dels suports dels 269 participants, superant la llista que encapçalava el penalista Josep Antoni Silvestre.
També van obtenir la majoria de suports la resta de membres de la candidatura continuïsta, en unes eleccions amb llistes obertes.
Després de coneixer-se els resultats, la ja nova degana del col·legi d'advocats manifestava la voluntat de tenir una junta que reculli les sensibilitats de tothom, inclosos els de l'altra candidatura. Així, Marticella va avançar que treballaran per incrementar la remuneració de les guàrdies del torn d'ofici, com reclamava Silvestre.
A Marticella l'acompanyaran, entre d'altres, Sílvia Estrada com a secretària i Concepció Criado com a tresorera.




