Ciutadella vol controlar l'aparcament de cotxes de lloguer
Farà una proposta a la propera Junta de batles
:quality(70)/cloudfront-eu-central-1.images.arcpublishing.com/prisaradio/QXJTJP2IBVGDJFNBS5FGPDQSF4.jpg)
Ciutadella no vol flotes de cotxes de lloguer als carrers. / Pixabay
Maó
L’equip de govern de l’Ajuntament de Ciutadella vol controlar l’estacionament de vehicles de lloguer a dins la ciutat de Ponent. Per això s’ha elevat una proposta a la Junta de batles de Menorca.
La legislació prohibeix que els cotxes destinats a aquesta finalitat que no estiguin efectivament llogats ocupin els carrers i la via pública dels municipis i, per tant, restin places d’aparcament efectives. Davant aquest fet, des de l’Ajuntament de Ciutadella es proposa establir un distintiu per tal que es pugui conèixer quins vehicles de lloguer efectivament estan en mans d’un client en aquell moment i quins no i, a partir d’aquesta identificació, es puguin sancionar aquells vehicles que ocupin via pública tot i no ésser llogats.
Amb aquesta proposta es pretén garantir que els aparcaments de la via pública es destinen a l’estacionament temporal de vehicles i no es converteixen en places ocupades durant un llarg termini per part de les empreses de lloguer.