L'AEMET activa l'alerta per rissagues a Menorca
L'alerta estarà vigent entre les 11h i les 17h d'aquest dilluns
:quality(70)/cloudfront-eu-central-1.images.arcpublishing.com/prisaradio/NVNLXDKAYJDFFJM46RQNHEPIGY.jpg)
'Rissaga' en Ciutadella
Maó
L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) a les Balears ha activat l'avís groc per a aquest dilluns a Menorca per risc de rissagues entre les 11.00 i les 16.59 hores.
Segons ha informat Aemet en un missatge a la xarxa social X (abans Twitter), l'avís respon a possibles oscil·lacions del nivell del mar, que poden arribar als 0,9 metres a les costes de Menorca.
TEMPERATURES MÍNIMES D'11 I 14 GRAUS A MALLORCA
D'altra banda, ahir a la matinada Aemet ha registrat temperatures mínimes d'11 graus a Escorca; 14, a Lluc, i 16, a Campos, Petra, Palma Universitat, Sineu i Artà.
Així mateix, en altres punts de l'illa la temperatura mínima registrada s'ha quedat a 17 --Binissalem, Manacor, Ses Salines i Sa Pobla-- i 18 graus --Muro, Calvià, Aeroport de Palma, Santa Maria, Llucmajor, Alfàbia i Són Servera--.
Igualment, a Mallorca les temperatures mínimes d'aquest diumenge han arribat a 20, 21 i 23 graus a zones com Capdepera, Platja de Palma, Port de Sóller i Cabrera.
Per la seva banda, les temperatures mínimes a Menorca han oscil·lat entre els 16 graus, a l'aeroport de Menorca; 17, Cala Galdana; 19 És Mercadal; 20, Ciutadella, i 21, La Mola.
A Eivissa s'ha registrat una temperatura mínima de 17 graus a Sant Joan; 18, Sant Antoni; 19, Eivissa; 21, Aeroport, i 23, a Formentera.