Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El PP demana la compareixença del secretari d'Estat de Transports per la torre de control virtual

Joan Mesquida, diputat menorquí al Congrés, destaca que han seguit amb preocupació les recents notícies de la posada en marxa de la torre de control de Vigo

AENA

Maó

El Partit Popular ha registrat al Congrés dels Diputats la petició de compareixença del secretari d’Estat de Transports i Mobilitat Sostenible, José Antonio Santano, perquè doni explicacions sobre l’estat del conjunt d’infraestructures aeroportuàries d’Espanya.

Pel que fa a Menorca, el Grup Popular considera que, entre altres assumptes, Santano ha de respondre pels problemes a la prova pilot de torre de control virtual a l'aeroport, així com la manca d'informació sobre el tema.

Joan Mesquida, diputat menorquí al Congrés, destaca que han seguit amb preocupació les recents notícies de la posada en marxa de la torre de control de Vigo, on es van detectar greus errors tècnics després de només 30 minuts de funcionament en proves.

El que preocupa, segons Mesquida, és que el sistema que s'ha implementat a Vigo és fins i tot millor que el de Menorca, tot i tenir l'illa el doble de trànsit.

Finalment, el PP també exigeix ​​que el secretari d'Estat doni explicacions sobre els incompliments del Govern espanyol en el pagament del descompte de resident de les Balears.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir