Què t'hi jugues!Què t'hi jugues!
Fútbol

Míchel Sánchez: "Mi sueño es subir con el Girona a Primera, juntos lo podemos conseguir"

Al 'Què t'hi Jugues!' parlem amb l'entrenador del Girona FC després de classificar-se pel play-off d'ascens a Primera Divisió

Míchel Sánchez: "Mi sueño es subir con el Girona a Primera, juntos lo podemos conseguir"

05:32

Compartir

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1653918845946/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Barcelona

El Girona FC ha aconseguit la classificació pel play-off d'ascens a Primera Divisió per tercera temporada consecutiva després de l'empat al camp del Burgos i d'haver acabat la Lliga en sisena posició. A les semifinals del play-off s'enfrontarà a l'Eibar, amb el partit d'anada aquest dijous a Montilivi. Al 'Què t'hi Jugues!' n'hem parlat amb el tècnic del Girona, Míchel Sánchez. "La sensación al principio era de ir a por el partido, pero en la segunda parte había mucha tensión y no teníamos fluidez. Nos hemos agarrado al punto para salvar el playoff", ha analitzat sobre l'empat a El Plantío contra el Burgos.

Más información

D'altra banda, sobre l'anada de les semifinals que es jugarà dijous a Montilivi contra l'Eibar, Míchel ha comentat que "será una eliminatoria muy complicada. Necesitamos 180 minutos de un gran nivel para llegar a esa final que nos haría seguir soñando con el ascenso". A més, el tècnic del Girona també ha afirmat que "me espero un buen Eibar. Lo que quiero es que mi equipo lo afronte con la energía positiva de que podemos ganar a cualquier rival haciendo bien las cosas".

A més, Míchel Sánchez també ha expressat la seva confiança en l'equip. "Va a ser una eliminatoria muy bonita, muy atractiva. Deseo lo mejor al equipo y creo que estamos en disposición de hacer una gran eliminatoria", ha afirmat, i ha fet una crida a l'afició: "Necesitamos un Montilivi que nos ayude, que nos arropen, que nos lleven en volandas". El tècnic ha destacat també que el seu somni és aconseguir l'ascens. "Mi sueño es subir con el Girona a 1a y todos juntos tenemos que pelearlo, lo podemos conseguir", ha sentenciat.

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00