Els passatgers d'un Ouigo avariat van estar 6 hores tancats al tren a Roda de Berà
La companyia assegura que retornarà als passatgers el 200% del cost del bitllet
El operador OUIGO iniciará este año las pruebas previas de la ruta Málaga-Madrid / OUIGO
Barcelona
Un tren d'alta velocitat de la companyia Ouigo, amb 461 passatgers, sis tripulants i un maquinista, va patir una aturada tècnica entre Tarragona i Barcelona, en un túnel a l'altura de Roda de Berà, a quarts de cinc de la tarda. El comboi havia sortit de l'estació d'Atocha en direcció Barcelona a un quart de tres de la tarda.
La companyia responsable no va poder enviar una locomotora per remolcar el tren fins les 10 del vespre. Quan finalment ho va fer, van portar el tren fins al Camp de Tarragona on els esperava un altre comboi per arribar fins a Barcelona.
D'altra banda, alguns passatgers han denunciat que no tenien aire condicionat i que havien de pagar el menjar. Fonts de Ouigo han explicat a SER Catalunya que se'ls donava gratuïtament aigua i que se'ls retornarà el 200% del preu del bitllet.
Protecció Civil va activar la prealerta del pla Ferrocat, tot i que l'incident no tallava la circulació.




