El Betis com a punt d'inflexió a Montilivi
El Bàsquet Girona juga a Manresa i el MIC és el protagonista de la setmana santa a la Costa Brava

GIRONA
El Girona FC rep aquest dilluns 21 d’abril, a les 21:00 h, el Real Betis a Montilivi en un partit decisiu per a les aspiracions de tots dos equips. Els gironins, immersos en una crisi de resultats, necessiten una victòria per allunyar-se del descens, mentre que els andalusos busquen consolidar-se en la lluita per les places europees.
Girona: urgències i necessitat de reacció
Després d’un inici de temporada il·lusionant, amb participació en la Champions League, el Girona ha encadenat nou jornades sense guanyar (sis derrotes i tres empats), situant-se només cinc punts per sobre del descens. La fragilitat defensiva, especialment en xuts llunyans, ha estat una de les principals febleses de l’equip dirigit per Míchel Sánchez. A més, l’equip només ha sumat una victòria a casa el 2025, convertint Montilivi en un escenari menys intimidatori per als rivals.
Betis: en bona dinàmica, però amb desgast europeu
El Real Betis arriba a Girona després d’haver disputat dijous passat el partit de tornada dels quarts de final de la Conference League contra el Jagiellonia polonès, amb un avantatge de 2-0 aconseguit a l’anada. Els de Pellegrini acumulen una bona ratxa a LaLiga, amb sis partits seguits sense perdre, i tenen jugadors en gran forma com Isco i Jesús Rodríguez. Tanmateix, el desgast físic i les baixes, com la de Diego Llorente, podrien passar factura en aquest tram final de temporada.
Altres esdeveniments esportius destacats a la demarcació de Girona:
Bàsquet Girona visita el BAXI Manresa
Aquest dissabte 19 d’abril a les 18:00 h, el Bàsquet Girona s’enfronta al BAXI Manresa al Pavelló Nou Congost en un duel català de la Lliga Endesa. Els gironins, amb Martinas Geben com a referent, buscaran una victòria important per consolidar-se a la zona mitjana de la classificació.
Inici del MICFootball 2025 a la Costa Brava
Paral·lelament, aquesta setmana ha començat la 23a edició del MICFootball, el prestigiós torneig internacional de futbol base que se celebra a la Costa Brava del 15 al 20 d’abril. Amb més de 400 equips i 8.000 jugadors de tot el món, el MIC omple els camps gironins d’il·lusió, talent i futbol de futur.