"Els jugadors del Barça estan molt motivats i tenen la remuntada entre cella i cella"
Al 'Què t'hi Jugues!' analitzem la prèvia del Barça-Atlético de Madrid on el conjunt blaugrana buscarà remuntar el 4-0 de l'anada

"Els jugadors del Barça estan molt motivats i tenen la remuntada entre cella i cella"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
El Barça intentarà fer l'impossible i capgirar l'eliminatòria de semifinals de la Copa del Rei contra l'Atlètic de Madrid. Els de Hansi Flick hauran de remuntar el 4-0 per ser a la final. Sique Rodríguez hi creu a l'editorial previ al partit. L'hem escoltat al 'Què T'hi Jugues' amb les aportacions de Lluís Flaquer, Santi Ovalle i Jaume Creixell.
Sique Rodríguez explica quines són les tres claus per remuntar: "Que la gent posi el cor, els jugadors el cap i no perdre l'eliminatòria als primers 15 minuts. Cal mantenir el cap fred i el cor calent, després hi haurà moments de bogeria". Lluís Flaquer creu que "sempre n'hi haurà si vols remuntar un 4-0".
"Cal mantenir el cap fred" amb el record de diverses remuntades a la memòria: "A la famosa remuntada del PSG al minut 88 anàvem 3-1. Contra l'Atlètic de Madrid, 2-0 al 72 i vam acabar 2-4. I compte que l'Arsenal els va fer 4 gols en 13 minuts".

La remuntada davant el PSG l'any 2017 valdria avui també, ja que el context pel que fa a resultat és el mateix. Hem escoltat la narració d'en Flaquer de fa nou anys, que l'ha descrit com un "partit d'alta tensió" on "era impossible no quedar-se sense veu". Sique Rodríguez diu que "és terapèutic" i que tants anys després "encara se li posa la pell de gallina".
Más información

Per Sique Rodríguez "et classifiquis o no, els jugadors han d'aspirar que l'afició torni orgullosa a casa". Santi Ovalle ha avançat que els jugadors estan "molt motivats" i que "tenen la remuntada entre cella i cella", després de veure també les diverses pancartes que han aparegut a Barcelona rememorant les remuntades històriques del Barça. Ovalle aposta per aquest onze titular: "Joan Garcia; Koundé, Cubarsí, Gerard Martín i Cancelo; Pedri, Bernal i Fermín; i Raphinha, Ferran i Lamine Yamal".

Jaume Creixell ha fet la seva clàssica arenga, on ha dit que avui és un partit per arriscar-nos i confia en la remuntada: "No ens juguem la vida, per tant, podem anar pel fil que no caurem. La vida ens la juguem dissabte, però ja vindrà. Hem de creure'ns-ho, hem de mirar-nos als ulls i dir 'ens van fotre un violí i se'n reien, doncs ara els hi tornem'. Hem de tenir molts collons per tirar-ho endavant, perquè som el Barça. 3000 o 4000 a darrere de la porteria s'han de posar. Hem d'anar-hi i hem de guanyar".
Más información





