Hoy por Hoy AlcoyHoy por Hoy Alcoy
Sociedad
EDUCACIÓ

L'IES Pare Vitòria d'Alcoi mostra la seua oferta educativa, amb novetats, a la jornada de portes obertes

A les 19:30 hores d'aquest dimarts es pot visitar el centre i preguntar sobre els estudis d'ESO, Batxillerat i FP

El IES Pare Vitòria, en una imatge d'arxiu, celebra una jornada de portes obertes per mostrar la seua oferta educativa. / Radio Alcoy

L'IES Pare Vitòria incrementa la seua oferta educativa i celebra jornada de portes obertes

08:33

Compartir

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1680008872821/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Alcoi

L'IES Pare Vitòria mostra la seua oferta educativa, amb novetats, en la jornada de portes obertes que celebra aquest dimarts a les 19:30 hores.

Les persones interessades poden anar al centre, situat a l'avinguda d'Elx, per visitar les instal·lacions i preguntar sobre els estudis d'ESO, Batxillerat i FP. Toni González Picornell director de l'IES Pare Vitòria, ha estat en Hoy por hoy Alcoy, donant un avanç del que impartiran per al proper curs. Un any acadèmic que sumaran estudis ja que, com ha indicat González, incorporará el Cicle formatiu de Grau Superior de Fabricació de productes farmacèutics, biotecnològics i afins i el batxillerat genèric.

Escucha la radioen directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después de la publicidad

En directo

A continuación

Último boletín

Emisoras

Elige una emisora

Compartir

Suscríbete

Tu contenido empezará después de la publicidad