'Júlia' Capítol 2: A servir a ca l'amo
La radionovel·la de Ràdio Alcoi i La Dependent, en una versió de Gemma Miralles i Miquel Peidro basada en l'obra homònima d'Isabel Clara Simó
:quality(70):focal(822x30:832x40)/cloudfront-eu-central-1.images.arcpublishing.com/prisaradio/BLMIPEAPDJF5PMCCY63KMFQLDU.jpg)
Imatge del segon capítol amb les entitats que fan possible l'emissió i la producció d'aquesta radionovel·la
'Júlia' Capítol 2: A servir a ca l'amo
19:17
Compartir
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1698065163244/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Alcoi
Després del primer encontre entre Júlia i el senyoret de la fàbrica, Josep Romeu, l'amo li ofereix a la nostra protagonista un millor lloc de treball, a sa casa, a casa del senyoret, per a cuidar a la seua dona malalta, Cecília. Desgraciadament, al poc, Cecília mor abans de la incorporació de Júlia a la casa dels Romeu. Rafelet, per la seua part, somia i fa plans de futur amb la seua promesa, Júlia, encara que aquesta no ho té tan clar com Rafelet.
/cloudfront-eu-central-1.images.arcpublishing.com/prisaradio/YV6SADJAYZGOJFH7BKKNXBARE4.png)
Patrocinadors i col·laboradors que han fet possible l'emissió de la radionovel·la 'Júlia'