Jueves, 23 de Marzo de 2023

Otras localidades

Puig diu que la filtració d'Amazon és una imprudència de Madrid

La multinacional de vendes online Amazon té entre els seus plans obrir un centre logístic al Prat de Llobregat. L'Ajuntament ja ha requalificat els terrenys però l'operació encara no està tancada i la Generalitat demana prudència fins que es confirmi

Amazon estudia el seu aterratge a Barcelona

Amazon estudia el seu aterratge a Barcelona / CADENA SER

Un terreny de 151.000 metres quadrats al polígon Mas Blau II del Prat de Llobregat és la ubicació a la que Amazon podria instal·lar un centre logístic. Vindria a complementar el gran magatzem que l'empresa té operatiu des de fa un any i mig a San Fernando de Henares, a Madrid, i donaria servei també a l'àrea del Mediterrani.

El ple municipal de l'ajuntament del Prat va aprovar la setmana passada la requalificació del terreny, propietat de l'Incasol, passant de tenir un ús firal a logístic.

L'operació està en marxa però encara no s'ha tancat i la seva publicació avui a La Vanguardia i a diversos diaris econòmics ha provocat malestar tant a la pròpia multinacional americana com a la Generalitat.

El conseller d'Empresa, Felip Puig, considera "una imprudència" la filtració d'aquesta informació. "S'ha de tornar a la discreció i a la seriositat per poder felicitar-nos plegats quan sigui el moment", ha assegurat Puig, considerant que "la dita diu no diguis blat fins que sigui al sac i ben lligat, a Madrid han dit blat abans d'hora".

Des d'Amazon, per la seva banda, eviten entrar en valoracions i indiquen que la política d'empresa és no fer mai comentaris sobre els projectes de futur de la companyia.

Actualment al centre logístic d'Amazon a Madrid treballen unes 500 persones. Fonts coneixedores del procés de negociació amb la companyia descarten que la instal·lació al Prat pugui arribar a crear 3.000 llocs de treball com s'ha anunciat i asseguren que la xifra de treballadors seria molt més baixa.

Cargando

Escucha la radio en directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después la publicidad

Programación

A continuación

    Último boletín

    Emisoras

    Elige una emisora

    Cadena SER

    Compartir

    Tu contenido empezará después de la publicidad

    Cadena SER

    ¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?