Martes, 03 de Octubre de 2023

Otras localidades

Workshop d'habilitats comercials

Dimecres i dijous Ràdio Lleida organitza al Palau de Congressos la Llotja les jornades de Ser Empresaris, amb l'assistència de 150 empreses de la demarcació.

5a edició de Ser Empresarios que organitza Ràdio Lleida

5a edició de Ser Empresarios que organitza Ràdio Lleida / RÀDIO LLEIDA

Dimecres i dijous Ràdio Lleida organitza al Palau de Congressos la Llotja les jornades de Ser Empresarios, amb la previsió que hi assisteixin 150 empreses de la demarcació.

Ponència de José Ramon Luna, a la 5a edició de SER EMPRESARIS de Ràdio Lleida

Després de l'èxit de l'edició de 2014, el taller-workshop d'habilitats comercials i comunicació presenta en diverses sessions avui i demà com incrementar resultats a través de la venda consultiva amb la participació de José Ramón Luna, expert en vendes i desenvolupament de negoci. "Saber com sobreviure no és suficient sinó que cal actuar", ha dit en la seva ponència José Ramón Luna.

Cargando

Escucha la radio en directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después la publicidad

Programación

A continuación

    Último boletín

    Emisoras

    Elige una emisora

    Cadena SER

    Compartir

    Tu contenido empezará después de la publicidad

    Cadena SER

    ¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?