Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Estat porta a Madrenas a la Fiscalia i l'acusa de "cridar a la revolució"

L'Estat porta a la fiscalia el discurs que l'alcaldessa de Girona va fer divendres durant la concentració de rebuig als polítics empresonats i vincula les paraules de Marta Madrenas amb les pintades i l'"atac" de diumenge a l'edifici de la subdelegació

Girona

El govern de l'estat porta a la Fiscalia el discurs que divendres passat va fer l'alcaldessa de Girona durant la concentració contra els empresonaments dictats pel jutge Llarena. El delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, considera que Madrenas va fer una "crida a la revolució” i vincula les seves paraules amb les pintades que un grup de joves van fer diumenge a l’edifici de la subdelegació del govern a Girona.

Millo acusa a l'alcaldessa “d'instal·lar una tarima”, divendres, a les portes de l’edifici de la subdelegació per fer “un atac contra l’estat de dret, la democràcia, el govern d’Espanya i la independència del poder judicial i fer una clara crida a la mobilització”.

La Guàrdia Civil ha obert diligències per l’acte de divendres, pel discurs de Madrenas i també per “l’atac” de diumenge a la subdelegació. Millo ha anunciat que ara s’envia l’atestat a la Fiscalia per si hi pot haver delicte.

No descarta que també s'investigui els agents dels Mossos d'Esquadra que custodiaven la subdelegació del govern diumenge passat i que es van "quedar mirant" com pintaven l'edifici.

Madrenas: "El relat de Millo és completament inventat"

En una piulada a Twitter l'alcaldessa, Marta Madrenas, ha  volgut deixar clar que "és completament inventat" el relat d'Enric Millo que vincula el seu discurs amb "l'atac" a l'edifici de la subdelegació.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir