Últimas noticias Hemeroteca

Domingo, 20 de Octubre de 2019

Otras localidades

"Junior tiene mucha personalidad, se crece en los grandes escenarios"

José Juan Romero, que va ser entrenador de Junior Firpo al Betis B, ha repassat al 'Què t'hi jugues!' la curta trajectòria del futbolista fins arribar al FC Barcelona

José Juan Romero, entrenador i "descobridor" de Junior Firpo al Betis B, ha atès els micròfons del 'Què t'hi jugues!' per parlar de l'últim fitxatge del FC Barcelona, del que ha destacat, per sobre de tot, l'enorme personalitat que té: "En menos de un año y medio ha llegado a la cima. Es un chaval que lo que le sobra es personalidad y carácter. A él no va ser por este motivo que le cueste más un paso así. Ha ido todo muy rápido pero la personalidad y las características de Junior a mí no me preocupan". Una personalitat que, segons Romero, fa que "se crezca en los grandes escenarios".

El tècnic andalús ha explicat que fins que no el va tenir a les seves ordres l'havia vist poc i, en veure'l entrenar-se, no s'explicava com no havia destacat més abans: "Él pegaba un paso adelante cuanto mayor era la responsabilidad y el escenario", admetia abans de deixar clar que a Firpo "no le va a temblar el pulso" a Barcelona. Creu que li posarà les coses difícils a Jordi Alba, però almenys per ara, veu complicat que li prengui el lloc: "Se lo va a poner difícil. Va a hacer que Jordi Alba apriete y siga siendo el mejor en su puesto. Superarlo es complicado, pero el Barça va a tener muy cubierta esta posición".

Romero també ha tingut temps per destacar la valentia de Quique Setién per donar-li la oportunitat al primer equip i s'ha declarat un "admirador del fútbol del Barça y un enamorado de su modelo": "El mayor equipo que he visto en mi vida ha sido el Barça de Guardiola. Creo que alcanzó casi la perfección".

Cargando
Cadena SER

¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?