La Graderia
Deportes

Les capitanes de Barça i Atlético lideren la vaga del futbol femení

Alexia Putellas, capitana del Barça, ha explicat que alguns companys del Barça els han donat suport amb la vaga convocada pel futbol femení

Javier Borrego / AFP7 / Europa P Javier Borrego / AFP7 / Europa P

Barcelona

La capitana del Barça, Alexia Putellas, ha assegurat a la prèvia del partit contra el Madrid que la previsible huelga trasciende a clubes como el Barça. "L'aposta del Barça és ferma. Les condicions es compleixen. Però no es tracta del club, sinó de dignificar una professió, la dels futbolistes". A part, Alexia ha reconegut que alguns jugadors del primer equip masculí s'han solidaritzat amb les futbolistes i la més que previsible vaga.

Amanda Sampedro

En el mateix sentit s'ha pronunciat la davantera de l'Atlètic de Madrid. A la presentació del joc Ring Fit Adventure de Nintendo, Amanda Sampedro ha cridat a la unitat. “Todos tenemos que ir en la misma dirección. El objetivo es llegar a un acuerdo y también lo es el de la AFE y el de la Asociación de clubes. Está habiendo reuniones y estamos siempre en contacto con la AFE para solucionar todo. Tenemos que hablar las cosas y dar soluciones lógicas, tantos los clubes como las jugadoras somos los interesados en tener un convenio colectivo en el que haya unas líneas a seguir y que tengamos algo con lo que podamos estar cómodos haciendo nuestro trabajo”.

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00