Deportes

"Tenemos un nivel de recursos superiores a la Serie B e incluso de algunos de la máxima categoría italiana"

José Machín, un jugador de futbol que ha passat per les categories inferiros del Barça i Gimnàstic de Taragona actualment està jugant al Monza, un club italià que ha ascendit aquest any a la Serie B i que el dirigeix Silvio Berlusconi.

José Machín al ‘Què T’hi Jugues!’: “Aún viniendo de la Serie C tenemos un nivel de recursos superiores a la Serie B e incluso de algunos de la máxima categoría italiana”

José Machín al ‘Què T’hi Jugues!’: “Aún viniendo de la Serie C tenemos un nivel de recursos superiores a la Serie B e incluso de algunos de la máxima categoría italiana”

06:44

Compartir

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1596200623912/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Barcelona

Avui al ‘Què T’hi Jugues!’ hem parlat amb José Machín, un jugador de futbol que ha passat per les categories inferiors del Barça i Gimnàstic de Taragona i que actualment està jugant al Monza, un club italià que ha ascendit aquest any a la Serie B i que el dirigeix Silvio Berlusconi. En primer lloc, li hem comentat què es diu a Italià sobre el partit del Barça – Nàpols i segons explica “se dice que aún no se sabe si se podrá jugar en el Camp Nou porque están habiendo muchos rebrotes”.

Li hem preguntat com és Berlusconi amb el Moza, quan ha sigut president del Milan i president d’Italia i ha dit que “por ser jugadores de una categoría como la Serie C teníamos unos privilegios y unos recursos de primer nivel, lo tenemos todo a nuestra disposición. Es incluso de un nivel de recursos superior a la Serie B e incluso de algunos de la máxima categoría”.

Un altre tema comentat ha estat el fet que hi haurà un documental a Netflix sobre l’equip i sembla ser, segons explica José Machín, que “la idea es hacer un documental sobre como pasa el equipo de Serie C a Serie A, ya veremos como sale el documental”.

A part, sembla que un cop firmen el contracte “el nivel de exigencia es muy alto por los grandes objetivos que proponen” però després hi ha recompensa perquè segons ha afirmat posteriorment “han habido buenas primas por el ascenso de categoría”.

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00