Deportes

Toni Grande: "Busquets es de los mejores futbolistas que he visto en su posición"

Analitzem el paper de la selecció espanyola a l'Eurocopa amb Toni Grande, qui va ser mà dreta de Vicente del Bosque.

Toni Grande: "Busquets es de los mejores futbolistas que he visto en su posición"

Toni Grande: "Busquets es de los mejores futbolistas que he visto en su posición"

10:12

Compartir

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1624534882286/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Barcelona

Un dels grans artífexs de la victòria d'aquest dimarts de la selecció espanyola va ser Sergio Busquets, que tornava a l'absoluta després d'haver-se recuperat del Covid. Avui al Què t'hi Jugues hem analitzat el partit dels de Luis Enrique amb Toni Grande, actualment seleccionador nacional de Corea del Sud i mà dreta de Vicente del Bosque durant molts anys.

Sobre el paper de Busquets, Toni Grande ho té clar: "Su actuación fue clave, solamente le puedo comparar a Fernando Redondo, para mi son los dos mejores jugadores en esa posición". Per l'entrenador una de les seves millors virtuts és saber estar al lloc i moment precís del joc, "no és tan fàcil com sembla", comentava avui al QTJ.

Toni Grande coneix bé Busquets per la seva època de segon entrenador al costat de Vicente del Bosque a la selecció. Però des d'aleshores, destaca que el jugador ha evolucionat: "Vicente y yo lo cogimos recién llegado, era el año 2009, cuando él irrumpe en el Barcelona, fue muy temprano. Ahora, después de más de 130 internacionalidades es el capitán y espero que lo siga siendo en el futuro".

Sergio Busquets no va poder contenir les llàgrimes al final del partit després d'uns dies d'incertesa on no sabia si es podria reincorporar a la selecció per disputar l'Eurocopa. Sobre el paper de l'equip es mosta crític: "Ha aprobado porque ha pasado de ronda, el problema es que ahora viene Croacia, que es un rival más fuerte. A la selección española no le vale solo llegar a semifinales acorde a su historia y su juego. Es un equipo joven, no sé si ganarán el título pero creo que pueden quedar entre los cuatro primeros".

 
  • Cadena SER

  •  
Programación
Cadena SER

Hoy por Hoy

Àngels Barceló

Comparte

Compartir desde el minuto: 00:00