El Sipaag demana recuperar el complement d'antiguitat per triennis
La primera reunió l'han mantingut amb els consellers generals liberals
El Sipaag demana recuperar el complement d'antiguitat per triennis. / SIPAAG
andorra
Membres del Sindicat del Personal adscrit a l'Administració General han iniciat una ronda de trobades amb els diferents grups parlamentaris per tal que puguin esmenar el projecte de Llei de la Funció Pública amb les demandes que creuen que s'han d'introduir. La primera reunió l'han mantingut amb els consellers generals liberals.
La secretària del Sipaag, Marta Pujol, ha manifestat que una de les qüestions que haurien de quedar reflectides és la recuperació dels triennis que contemplava l'anterior text legislatiu.
També demanen poder-se prejubilar als 60 anys amb el 60% del darrer salari com en el cos d'Educació. Respecte a les incompatibilitats amb altres feines, des del sindicat creuen que només hauria de ser quan vertaderament hi hagi un conflicte d'interessos entre les dues activitats. Així mateix, volen tenir veu i vot als comitès tècnics.