El judici de BPA es reprendrà el nou de maig
Els sis acusats que es van quedar sense advocat defensor, després que Josep Anton Silvestre, renunciés a la seva representació i abandonés el judici, ja tenen nou lletrat, facilitat d'ofici pel Col·legi d'Advocats

El judici de BPA es reprendrà el nou de maig / NANDO (EFE)

andorra
Els sis acusats que es van quedar sense advocat defensor, després que Josep Anton Silvestre, renunciés a la seva representació i abandonés el judici, ja tenen nou lletrat, facilitat d'ofici pel Col·legi d'Advocats. Així ho afirmen fons de les defenses que també confirmen que la data escollida per reprendre la primera causa del macro judici de l'entitat intervinguda, serà el nou de maig.
Recordar que Silvestre, després d'intentar un nou recés perquè un dels seus clients no podia assistir al judici per estar de baixa mèdica, va anunciar que abandonava la representació dels seus clients per motius de salut pròpia. Malgrat que no va criticar el procés, va deixar entendre que no s'estava fent amb les garanties que mereixien els processats.




