Xavier Dilmé : "Les empreses que s'interessen per instal·lar-se al Baix Empordà valoren molt que tenim una manera de viure diferent"
El Consell Comarcal del Baix Empordà vol promocionar els 40 polígons industrials de la comarca de manera conjunta i fomentar les aliances entre els 18 municipis on estan implantats.

Polígons industrials Baix Empordà. / Consell Comarcal Baix Empordà

Girona
Aviat farà un any que el Consell Comarcal va decidir que els 40 polígons industrials de la comarca havien de seguir una estratègia comuna per compartir serveis, afrontar problemes comuns com la falta de wifi o fibra òptica i també vendre's sota un mateix paraigua. En una entrevista a l'#AquíGirona el vicepresident del Consell Comarcal i conseller de promoció econòmica Xavier Dilmé diu que hi ha oferta de sòl industrial disponible, sobretot per a empreses mitjanes i petites i que un dels factors que es valoren és, a part de la proximitat amb el port de Palamós o l'autopista, "la manera diferent de viure de l'Empordà". Escolta l'entrevista sencera.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Aquí Girona, Xavier Dilmé, Consell Comarcal Baix Empordà




