Sant Julià vol que la Cursa Nocturna sigui una festa familiar de l'esquí nòrdic
La prova es va recuperar l'any passat després de bastants anys sense fer-se, i aquest any es baixa l'edat dels participants a partir dels nascuts l'any 2014
La consellera de Turisme i Esports, Diana Sánchez, i el director de LAUesport, Oscar Balcells, presenten la segona Cursa Nocturna. / A.S.
ANDORRA
El director de LAUesport, Oscar Balcells, ha remarcat l'esperit popular de la cursa, i per aquest motiu, només hi haurà una categoria per a tothom, sense tenir en compte edats ni sexes.
Pel que fa a la cursa, ha comentat que la prova s'haurà de fer per parelles, i consistirà en quatre voltes a la part de Contraangle de l'estació d'esquí nòrdic. Concretament, cada membre de la parella haurà de fer dues voltes de forma alternada d'un quilòmetre cada una. A més, Balcells també ha informat que l'estil de la prova és lliure i que, per tant, es pot fer tant en patinador i clàssic. El preu de la cursa és de deu euros per persona i a més, Natural també posa a disposició dels participants el material per un preu de sis euros. Les inscripcions es poden fer a la pàgina web de LAUesport a partir d'aquest dimecres. La prova es disputarà el dia 25 de febrer a la cota 2.000 de la Rabassa.




