Analitzem la moratòria turística
Joan Sánchez comenta l'actualitat econòmica de Menorca perquè ens resulti més fàcil entendre-ho
Analizamos la economía de Menorca cada martes en Hoy por hoy / Radio Menorca
Mahón
Seran quatre anys sense que es pugui obrir cap nova plaça turística. L'aprofitament dels recursos, millorar la qualitat de les actuals places turístiques i treballar en favor de la sostenibilitat i de que no es repeteixin estampes com les dels darrers anys on era estressant anar a la platja, cercar on seure a un restaurant o allà on s'havia de fer una llarga cua per anar a quasi qualsevol acte social.
El Govern Balear aplica una norma a nivell de illes quan a Menorca potser les coses no son tan greus com a les seves germanes de l'arxipèlag. El cas es que, des de que es posés en marxa aquesta iniciativa, son moltes les veus que s'ha postulat en contra.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Economia amb Joan Sánchez (22/02/2022)
Amb Joan Sánchez repassem cada setmana l'actualitat econòmica de Menorca i avui tocava moratòria. Des de diferents punts de vista i posicionaments, perquè cada qual es faci les seves pròpies valoracions.

Luis Soler
Desde los 14 años está en antena. Lo que empezó como un juego se convirtió en una pasión. Sus estudios...




