Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Hoy por Hoy AlcoyHoy por Hoy AlcoySociedad
ENCONTRE GASTRONÒMIC

Gandia ofereix els sabors del vi de la DO d’Alacant i de la Safor durant aquest cap de setmana

Fira Mercat acull aquesta cita del 25 al 27 de febrer on hi haurà degustacions

Vicenta Ferrer, regidora de Polítiques Econòmiques i Comerç, presentant la Fira del Vi a Gandia. / Alex Oltra

Vicenta Ferrer, regidora de Polítiques Econòmiques i Comerç, presentant la Fira del Vi a Gandia.

Alcoi

El vi serà protagoniste aquest cap de setmana a Fira Mercat Gandia. Dotze cellers amb vins de Denominació d’Origen d’Alacant i l’establiment gandià Orión Vinos donaran a conèixer una amplia oferta d’aquestes begudes del most del raïm fermentat del 25 al 27 de febrer en horari de divendres i dissabte d’11 a 14:30 hores i de 18 a 21:30 hores i el diumenge d’11 a 14:30 hores.

Vicenta Ferrer, regidora de Polítiques Económiques i de Comerç, en Hoy por hoy Alcoi, ha explicat que, a més de les propostes de vins per a comprar, els visitants tindran l’oportunitat d'assaborir 3 degustacions comprant un tiquet de 5 euros.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Vicenta Ferrer, regidora de Polítiques Econòmiques, presenta en 'Hoy por hoy Alcoi' la Fira del Vi a Gandia

00:00:0005:06
Descargar

La regidora, en l’entrevista en Ràdio Alcoi, anima a visitar aquest certamen a les instal·lacions de Fira Mercat Gandia, en la plaça del Prado.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir