Andorra la Vella dobla la partida dels pressupostos participatius fins als 200.000 euros
Recordar que l'any passat va guanyar la creació d'unes pistes de bàsquet, que s'estan construint al carrer Prat Salit i estaran acabades abans de l'estiu
La consellera de Desenvolupament Estratègic i Comercial i de Pressupostos Participatius d'Andorra la Vella, Meritxell López, durant la roda de premsa de presentació de la segona edició dels pressupostos participatius. / M.P.
andorra
Després de l'èxit de participació de l'any passat, la consellera de Desenvolupament Estratègic i Comercial i de Pressupostos Participatius, Meritxell López, ha presentat la segona edició d'aquesta iniciativa que dona el poder a la ciutadania per proposar una idea i que es faci realitat. López recorda que el 2021 van rebre 134 propostes, i davant aquesta situació, enguany li han volgut donar més pes, fins a doblar el pressupost que s'hi va destinar aleshores.
Des d'ara fins a finals de mes, els residents majors de 16 anys ja poden presentar les seves propostes, sigui al web del comú o a les bústies que han repartit per tota la parròquia. Un cop recollides totes elles, s'obrirà un període d'anàlisi on s'analitzaran i s'iniciarà el procés de votacions de cara al mes de juny.
Recordar que l'any passat va guanyar la creació d'unes pistes de bàsquet, que s'estan construint al carrer Prat Salit i estaran acabades abans de l'estiu.