Els casos actius de coronavirus tornen a estar de baixada
La situació a l'Hospital de Meritxell es manté igual. Hi ha 11 persones ingressades a planta i quatre més a la Unitat de Cures Intensives, de les quals, tres requereixen ventilació mecànica

La situació a l'Hospital de Meritxell es manté igual. Hi ha 11 persones ingressades a planta i quatre més a la Unitat de Cures Intensives, de les quals, tres requereixen ventilació mecànica / ANA

andorra
Les dades de la pandèmia marquen una clar retrocés des de la darrera actualització, el divendres passat. Des d'aleshores s'han detectat 166 nous contagis, però les persones que tenen la malaltia es queden en 565. Són menys de 150 respecte a aleshores.
La situació a l'Hospital de Meritxell es manté igual. Hi ha 11 persones ingressades a planta i quatre més a la Unitat de Cures Intensives, de les quals, tres requereixen ventilació mecànica.
En el sistema educatiu només hi ha dues aules en vigilància activa parcial i el ritme de vacunació continua estancat amb 155.759 dosis administrades.




