El MoraBanc Andorra es complica la vida
Els tricolors cauen davant el Breogán (79-86) i continuen amb una victòria per sobre del descens

Dzanan Musa davant de Clevin Hannah. / Albert Martín

Andorra la Vella
Els andorrans encaixen la quinzena derrota de la temporada que els manté en la zona baixa de la taula amb només una victòria per sobre del descens en un partit en què el rival ha estat molt més encertat.
Abans de l’inici, tant jugadors com la tripleta arbitral han mostrat un cartell amb el lema «No a la Guerra a Ucraïna».
El primer quart ha estat molt igualat sense cap equip dominant i amb alternatives en el marcador. Els tricolors han tingut jugades on han pogut córrer com els hi agrada amb Oriol Paulí (11 punts) fent de les seves. Mentrestant, els gallecs no desaprofitaven les seves opcions i manaven al final dels primers deu minuts 21-23.
En el segon període, han seguit en les alternatives en l’electrònic i fins al minut dotze no ha arribat el primer triple dels andorrans, una de les seves grans armes que en la primera meitat no ha tingut sort (3/11). El Rio Breogán ha seguit fent el seu partit aprofitant jugades de 2+1 i ha aparegut l’aler Dzanan Musa (MVP amb 21 punts, 7 rebots i 26 de valoració) per comandar el seu equip que se n’ha anat al descans 39-49 davant d’un MoraBanc que no estava encertat.
A la represa, els homes de David Eudal han sortit amb ganes de retallar diferències gràcies als punts de Hannah, que ha posat el seu equip a només tres punts del rival. Els gallecs erraven cistelles fàcils però han sabut mantenir-se per davant en el marcador aprofitant també el desencert andorrà, que no ha tingut sort en el tir exterior. Al final del tercer quart, 57-65.
En els darrers minuts, el Río Breogán ha sabut mantenir l'avantatge, malgrat els intents de l’Andorra per retallar distàncies. La manca d’encert ha penalitzat i molt als locals, sobretot des de la línia exterior amb només un 25% de triples. El millor dels andorrans, Clevin Hannah amb 18 punts.
David Eudal s’ha mostrat decebut perquè no han fet el joc que volien. Lamenta que s’hagi deixat jugar el rival. En aquest sentit, creu que s’ha pensat massa en el resultat final. La derrota, manifesta, els seguirà provocant patiment.
El proper partit del MoraBanc Andorra serà dimecres al Poliesportiu (20 hores) davant el Joventut de Badalona a l’Eurocup.




