"El Barça amb Pablo Torre s'emporta una joia. Pot ser un jugador important per Xavi"
Al 'Què t'hi Jugues!' coneixem a Pablo Torre, qui arribarà al Barça aquest proper estiu, amb Oriol Lozano, entrenador del futbol base del Racing de Santander
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
"El Barça, amb Pablo Torre, s'emporta una joia. Pot ser un jugador important per a Xavi"
Barcelona
Aquest cap de setmana el FC Barcelona ha anunciat un acord amb el Racing de Santander pel fitxatge de Pablo Torre, un jugador de 18 anys que arribarà aquest estiu al club blaugrana. Al 'Què t'hi Jugues!' hem parlat amb una persona que el coneix molt bé, Oriol Lozano, qui treballa al futbol base del Racing de Santander i ens ha donat detalls del jove futbolista que serà blaugrana a final de temporada. "El Barça s'emporta una joia. Sempre ha jugat en categories per damunt de la seva edat", ha afirmat a SER Catalunya.
Lozano ha destacat el rendiment que està tenint aquesta temporada amb el Racing de Santander a la Primera RFEF. "L'explosió que ha tingut aquest any ha estat espectacular. És un jugador molt decisiu per aquesta categoria, porta tres mesos amb una millora descomunal", ha analitzat i ha destacat també que en els tres últims partits, Pablo Torre ha estat la clau de les victòries del Racing.
"És perfil completament Barça. Juga molt bé entre línies, té arribada, té aquesta última passada, bon colpeig de pilota... és un jugador molt complet", ha detallat Oriol Lozano al 'Què t'hi Jugues!' qui ha afegit que també té coses a millorar. "Tenint en compte que està en època juvenil, el tema físic és un tema que es pot millorar. Tot i això, sempre l'acaben canviant i està en una etapa de molta millora en aquest aspecte. No ha de ser per res un impediment per poder jugar el dia de demà al Barça", ha explicat.
A partir d'ara, ha analitzat Oriol Lozano, la clau és saber si ja està per ser jugador del primer equip del Barça o encara no. "Jo el que et puc dir és que la Primera RFEF li queda molt petita amb l'evolució que ha tingut. L'equip depèn completament d'ell encara que té bons jugadors. Ara s'ha de veure si és capaç de competir amb els millors del món i tenir l'evolució que ha tingut aquest any", ha destacat.
Finalment, Oriol Lozano ha deixat la porta oberta a què la incorporació de Pablo Torre pugui ser semblant a l'arribada de Pedri al FC Barcelona. "Estem parlant de paraules majors, crec que Pedri és dels millors jugadors del món. Té totes les semblances amb Pedri, però s'ha de veure a partir d'ara com es gestiona. És un perfil que al dia de demà pot ser un jugador important pel Barça", ha sentenciat al 'Què t'hi Jugues!'.




