El Bisbat de Menorca dona classes als guies turístics
Farà tres sessions formatives gratuïtes aquest mes

Es tracta de l'edifici més emblemàtic i visitat de l'Església a Menorca. / Arxiu

Maó
El Bisbat de Menorca oferirà aquest mes diverses jornades de formació a guies i informadors turístics per explicar-los el patrimoni eclesiàstic a l’illa i ho puguin traslladar millor als visitants.
Son classes gratuïtes que impartiran historiadors i coneixedors dels edificis de l’Església a Menorca. Josep Manguán parlarà aquest divendres de la Catedral de Menorca. El 18 de març serà Josep Gornés qui expliqui els detalls del Seminari Diocesà. La darrera sessió serà dimecres 23 de març quan Marc Pallicer farà una visita guiada pel casc antic de Ciutadella.
Des del Bisbat s’és conscient de l’atractiu turístic d’aquest patrimoni i del que suposa el turisme per a l’economia illenca i, per això, vol ajudar en la seva promoció.

Jordi Ribera
Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...




