El primer comboi andorrà amb ajuda humanitària surt cap a Ucraïna
Cal recordar que el 16 i 23 de març està previst que surtin dos combois més i, que a banda, l'ONG ha recaptat 55.000 euros de donacions de particulars

Voluntaris de la Creu Roja Andorrana i dels Bombers abans de sortir cap a Ucraïna. / Creu Roja Andorrana

andorra
Divuit voluntaris de Creu Roja i Bombers han sortit aquesta passada matinada amb quatre furgonetes i dos camions en direcció a la ciutat polonesa de Przemysl, situada a pocs quilòmetres de la frontera ucraïnesa. Hauran de recórrer prop de 2.500 quilòmetres i s'espera que siguin unes 30 hores de viatge. Els vehicles han sortit carregats amb palets d'aigua, aliments, articles per a nadons, productes de neteja, sacs de dormir i xeringues, entre d'altres.
Cal recordar que el 16 i 23 de març està previst que surtin dos combois més i, que a banda, l'ONG ha recaptat 55.000 euros de donacions de particulars.




