Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Andorra i l'Arieja estrenyen relacions en matèria agrícola, turística i cultural

La presidenta del departament, Christine Téqui, visita per primer cop el país

La presidenta del departament de l'Arieja, Christine Téqui (al centre) visita oficialment Andorra. / CEsteve

La presidenta del departament de l'Arieja, Christine Téqui (al centre) visita oficialment Andorra.

Andorra la Vella

Andorra i l'Arieja estrenyen relacions en matèria agrícola, turística i cultural.

Avui ha visitat per primer cop el país la presidenta del departament, Christine Téqui, acompanyada del president de la cambra agrària de la regió. I entre d'altres accions, s'ha acordat crear dos grups de treball, un sobre la transhumància i un altre sobre la promoció de productes locals.

La primera acció es concretarà la propera tardor amb la presència a la Fira d'Andorra la Vella d'una nova marca de productes ariejesos anomenada NAO.

Avui també s'ha acordat crear un grup de treball per promoure el valor de la transhumància. Entre d'altres aspectes, hi ha la creació d'un itinerari turístic conjunt, segons ha destacat la ministra d'Exteriors, Maria Ubach.

En l'àmbit cultural, es continua treballant en la candidatura transnacional a la UNESCO sobre els origens del coprincipat.

Marisol Fuentes Pérez

Marisol Fuentes Pérez

Periodista llicenciada per la UAB. Des del 2007, directora de Ràdio SER Principat d’Andorra, emissora...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir