AQUÍ GIRONA AMB VEU DE DONA. Dolors Bassa: "El feminisme ha passat de ser un moviment laboral a un moviment polític"
Parlem amb l'exconsellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, 8 mesos després de sortir de la presó

Dolors Bassa, exconsellera de la Generalitat / Raül Muxach Pagès

Girona
Hem convidat l’exconsellera de Benestar i Famílies, exsecretària de la UGT a Girona i exregidora d’igualtat a l’ajuntament de Torroella de Montgrí, Dolors Bassa, per parlar de dones.
Hem reflexionat amb ella sobre com han evolucionat les reivindicacions del 8M i sobre com ha impactat la pandèmia a les dones. Segons Bassa, hem "perdut una oportunitat" de canviar el sistema laboral i valorar les tasques de cures, que generalment recauen sobre les dones. "Amb la pandèmia, les dones han anat més estressades que mai. Han fet teletreball, acumulant les tasques de casa" apunta.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Aquí Girona, Dolors Bassa, exconsellera




