Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Mancomunitat premia a Velorecicla com a millor projecte de desenvolupament rural

L'objectiu del projecte és recollir bicicletes en desús per reparar-les i donar-los una segona vida per ajudar a persones en situació o risc d'exclusió social

María Esteve i Paolo Tedesco rere rebre el premi per Velorecicla a la gala de la Mancomunitat de L'Alcoià i El Comtat que es va celebrar a Gorga. / MAC

María Esteve i Paolo Tedesco rere rebre el premi per Velorecicla a la gala de la Mancomunitat de L'Alcoià i El Comtat que es va celebrar a Gorga.

Agres

La Mancomunitat de L'Alcoià i El Comtat ha premiat a Velorecicla com a millor projecte de desenvoulpament rural en el X Concurs d'Empreses i Projectes Empresarials Emprenedors. L'objectiu d'aquesta iniciativa és recollir bicicletes en desús per tal de reparar-les i donar-les una segona vida per ajudar a persones en situació o risc d'exclusió social.

Paolo Tedesco, de Velorecicla, ha estat en Arrel on ha explicat l'origen del projecte, quin és el procés de rehabilitació de les bicicletes i a qui les entreguen. A més, de les activitats que realitzen al voltant d'aquest projecte que ha estat recolzat en el concurs que convoca l'òrgan supramunicipal.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Arrel-Velorecicla (16/03/2022)

00:00:0008:16
Descargar
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir