Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Sipaag considera que hi ha suficients indicis per portar el cas del director d'Estadística a la Fiscalia

Des del Govern s'ha volgut ser molt prudent a l'espera de tenir les conclusions de l'informe de la investigació que s'ha dut a terme

Lluís Anguita, el president del Sipaag, als estudis de SER Andorra. / Arnald Sanllehy (Ràdio SER Principat d'Andorra)

Lluís Anguita, el president del Sipaag, als estudis de SER Andorra.

andorra

El president del Sindicat de Personal Adscrit a l'administració General, Lluís Anguita, no ha volgut donar detalls de les queixes que han rebut durant el darrer any i que es van posar en coneixement de Funció Pública. Tot i això sí que creu que hi ha hagut durant aquest temps presumpte assetjament laboral per part de Joan Solé. En aquest sentit, diu que en alguns casos ha estat present amb les reunions que els afectats han tingut amb el ministeri. Per aquest motiu, creu que aquesta persona no pot continuar a l'administració pública i resta a l'espera de l'informe del gabinet jurídic del Govern per veure si l'afer acaba a la Fiscalia.

Anguita manifesta que formalment han rebut quatre queixes de treballadors d'Estadística, tot i que altres persones també se li han adreçat.

Des del Govern s'ha volgut ser molt prudent a l'espera de tenir les conclusions de l'informe de la investigació que s'ha dut a terme.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir