Salut notifica 479 nous contagis de Covid-19 en la darrera setmana i les TMA tornaran a ser de pagament
A l'hospital Nostra Senyora de Meritxell hi ha 4 pacients ingressats. D'aquest, un està a planta i tres a l'UCI, dels quals dos amb ventilació mecànica

L'hospital Nostra Senyora de Meritxell / ANA

andorra
El total de casos des de l'inici de la pandèmia són 39.713, dels quals 689 tenen la malaltia activa. Les defuncions es mantenen en 153. A l'hospital Nostra Senyora de Meritxell hi ha 4 pacients ingressats. D'aquest, un està a planta i tres a l'UCI, dels quals dos amb ventilació mecànica. Pel que fa a la població escolar, 12 aules estan en vigilància passiva.
Quant a la vacunació, ja s'han administrat pop de 156.300 vacunes.
La ministra d'Afers Socials, Judith Pallarès, que ha actuat com a portaveu, ha explicat que a partir del divendres 31 de març les proves TMA seran de pagament amb una tarifa de 40 euros. No s'hauran de pagar quan la persona sigui un contacte d'un positiu amb símptomes i tingui un test d'antígens negatiu, si és per prescripció mèdica o si té un certificat mèdic que no es pot vacunar. Mentrestant, les proves TRA seguiran sent gratuïtes a l'stop lab.




