Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La tarifa de la llum s'encarirà fins a un 25%

El Govern ultima els detalls d'aquest increment de les tarifes que es farà esgraonat, segons ha pogut saber la Cadena SER

La tarifa de la llum s'encarirà fins a un 25% / Oscar Martín

La tarifa de la llum s'encarirà fins a un 25%

andorra

La tarifa de la llum s'encarirà fins a un 25%.

El Govern ultima els detalls d'aquest increment de les tarifes que es farà esgraonat, segons ha pogut saber la Cadena SER. D'aquesta manera, algunes factures pujaran un 15%, unes altres un 20% i les que més, un 25%. A més, l'augment del preu no serà el mateix per les empreses que pels particulars.

Tot a l'espera que s'aprovi demà en consell de ministres, queda per saber a partir de quant serà efectiva, però la primera factura augmentada serà la d'abril.

Fa setmanes que des de l'executiu confirmen que caldrà modificar a l'alça la tarifa energètica. En aquest sentit, el cap de Govern, Xavier Espot, va xifrar en 80 milions d'euros el forat que provocaria a FEDA, si aquesta absorbia el sobrecost generat.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir