La tarifa de la llum s'encarirà fins a un 25%
El Govern ultima els detalls d'aquest increment de les tarifes que es farà esgraonat, segons ha pogut saber la Cadena SER

La tarifa de la llum s'encarirà fins a un 25% / Oscar Martín

andorra
La tarifa de la llum s'encarirà fins a un 25%.
El Govern ultima els detalls d'aquest increment de les tarifes que es farà esgraonat, segons ha pogut saber la Cadena SER. D'aquesta manera, algunes factures pujaran un 15%, unes altres un 20% i les que més, un 25%. A més, l'augment del preu no serà el mateix per les empreses que pels particulars.
Tot a l'espera que s'aprovi demà en consell de ministres, queda per saber a partir de quant serà efectiva, però la primera factura augmentada serà la d'abril.
Fa setmanes que des de l'executiu confirmen que caldrà modificar a l'alça la tarifa energètica. En aquest sentit, el cap de Govern, Xavier Espot, va xifrar en 80 milions d'euros el forat que provocaria a FEDA, si aquesta absorbia el sobrecost generat.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




