Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Nevades

La neu arriba a totes les cotes

Equipaments necessaris des del Tarter, Arans i Pal, i tallats els accessos a Arcalís i el Port d'Envalira

Nevada a la vall central aquest 2 d'abril

Nevada a la vall central aquest 2 d'abril

Andorra la Vella

La neu ha fet acte de presència a totes les cotes i els equipaments són necessaris des del Tarter, Arans i Pal.

Mobilitat ha informat que es troben en fase negra (és a dir, accessos tancats) el port d'Envalira i la carretera d'Arcalís i també són necessaris els equipaments especials per accedir a França.

Les nevades més intenses han caigut durant la nit i la matinada i, segons el servei meteorològic del Govern, la tendència és que es vagin afeblint en les pròximes hores, concentrant-se només a l'extrem nord.

Fins el moment, els gruixos acumulats superen els 30 centímetres a zones com les Fonts d'Arinsal i Sorteny, i més de 20 centímetres al Bony de les Neres o Fontverd.

Protecció Civil va activar ahir l'avís groc per neu i vent. Per això demanen precaució en activitats a l'exterior, ja que el perill d'allaus pot pujar a 3/5 al nord del país. Igualment, recomana precaució en els desplaçaments i portar el vehicle correctament equipat. A causa del fort vent, el comú de Sant Julià ha tancat el passeig del riu fins el migdia.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir