Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Primitiva d’Alcoi torna a celebrar el seu concert de Festes el Diumenge de Rams

La Vella, dirigida per Francisco Valor, estrenarà cinc peces en aquesta audició que serà a les 11:45 hores en el Teatre Calderón d’Alcoi

La Corporació Musical Primitiva d'Alcoi protagonitzarà un nou concert de Rams. / Facebook de la CMP

La Corporació Musical Primitiva d'Alcoi protagonitzarà un nou concert de Rams.

Alcoi

La Corporació Musical Primitiva torna a celebrar un concert de Rams, en el seu calendari habitual, i en el Teatre Calderón d’Alcoi. L’audició serà aquest 10 d’abril amb un programa integrat per once peces, cinc d’elles són estrena.

Francisco Valor, director de La Vella, ha estat en Tragaluz, el suplement cultural de Ràdio Alcoi, per donar a conèixer les peces seleccionades per a la crida musical a la Festa. Una cita amb sorpreses i es commemoraran els 80 anys del concert de Rams. Així, els espectadors rebran com a obsequi un exemplar del llibre Repàs de Rams de Pablo Martínez.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Tragaluz_Concert de Rams de la Primitiva d'Alcoi_Entrevista a Francisco Valor

00:00:0011:55
Descargar
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir