Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Berta Solano: "El tremolor és el síntoma més conegut però el que tots els malalts de Parkinson comparteixen és la falta de destresa"

A les comarques de Girona hi ha 300 persones que pateixen aquesta malaltia en un estadi més o menys avançat

Berta Solano, responsable de la unitat de trastorn del moviment del servei de neurologia de l'hospital Trueta i Santa Caterina / Cedida

Berta Solano, responsable de la unitat de trastorn del moviment del servei de neurologia de l'hospital Trueta i Santa Caterina

Girona

Els experts creuen que el nombre de diagnosticats de Parkinson es doblarà en poc temps i es pot triplicar de cara a 2050. A escala global, es considera que es diagnostica a partir dels 60 anys, però també hi ha casos més prematurs.

D'acord amb l'última memòria del registre de demències de Girona, hi ha de l'ordre de 300 persones a les comarques de Girona que ho pateixen en un estadi més o menys avançat.

Avui, 11 d'abril és el dia mundial de la malaltia de Parkinson. A l'Aquí Girona hem commemorat aquest dia parlant sobre aquesta patologia amb la doctora Berta Solano, responsable de la unitat de trastorn del moviment del servei de neurologia de l'Hospital Trueta i Santa Caterina.

Tota la conversa, aquí:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Aquí Girona, Berta Solano, especialista en Parkinson

00:00:0008:54
Descargar
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir