Les primeres vacances post-COVID?
A l'Aquí Cuní analitzem les perspectives d'aquesta Setmana Santa amb dos experts, Josep Francesc Valls (UPF) i Jordi Martí (ACAVE)

ENTREVISTES Josep Francesc Valls (director de la Càtedra Escenaris de Futur del Retail, Turisme i Serveis de UPF-Barcelona School of Management) i Jordi Martí (president d’ACAVE)
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
Optimisme del sector turístic per Setmana Santa. Després de dos anys de pandèmia, Catalunya espera que l'ocupació hotelera superi el 85 % i que molts establiments de la costa i l'interior, fins i tot, pengin el cartell de complet durant el cap de setmana que ve.
De fet, des d'aquest passat cap de setmana, els turistes tornen a omplir els carrers de Barcelona i els principals destins turístics del país.
Tot indica que ni l'òmicron, ni la guerra, ni la inflació han acabat amb les ganes de viatjar i també molts catalans faran escapades, sobretot, com és habitual per Setmana Santa, a ciutats europees, però, els més afortunats, també viatjaran a destins més exòtics.
N'hem parlat amb Josep Francesc Valls (director de la Càtedra Escenaris de Futur del Retail, Turisme i Serveis de UPF-Barcelona School of Management) i Jordi Martí (president d’ACAVE, l’Associació Corporativa d’Agències de Viatge Especialitzades)




